4. A vytvořila vločky pro děti v nemocnicích
Čtvrťáci v rámci projektového dne vytvořili vločky, které věnovali dětem do nemocnic.
Čtvrťáci v rámci projektového dne vytvořili vločky, které věnovali dětem do nemocnic.
Vyrobili jsme vánoční přáníčka a ozdobičky. Vlastnoručně vyrobené dárečky jsme osobně odnesli do Domova pro seniory Chodov.
3.C vyrazila přenést předvánoční náladu na menší kamarády. Společně jsme si zazpívali, předali nějaké dobroty a byli jsme provedeni mateřskou školou. Moc děkujeme za krásné dopoledne a těšíme se na…
Během adventních dílen, které proběhly na konci listopadu v naší škole, některé děti věnovaly své výtvory pro charitativní akci na pomoc dětem z dětského domova. Některé výrobky věnovaly i děti z 2.…
Při prvním projektovém dnu jsme se bavili o well-being. Jak o sebe můžeme pečovat? Vytvořili jsme barevná srdíčka, na která jsme napsali, jak bychom zlepšili život na naší planetě. Při druhém…
V pondělí 28. listopadu třídy 6. C a 6. B navštívily komentovanou prohlídku výstavy ZeMě v Národním muzeu. Výstava dětem představila téma udržitelnosti pomocí interaktivních aktivit a konkrétních…
Třída 8. A v rámci projektového dne vyráběla vánoční ozdoby pro domov seniorů. Víme o tom, že se obyvatelé domova seniorů na vánoční výzdobu už těší. A to nám dělá také velkou radost.
Okna naší školy nyní zdobí spousty originálních srdíček. Všechny děti na ně napsaly své vize, čím by ony samy mohly pomoci k lepšímu životu na naší planetě. Naše třída si vyzkoušela netradiční…
Třída 9. A se v rámci první části projektu učila řádně protahovat. Krátkou rozcvičku pak mohou využít kdykoliv, když se budou cítit po dlouhém sezení unavení a nesoustředění.
V naší třídě 6. B probíhal 24. 10. první projektový den celoškolního projektu „Za lepší život na planetě“. Vyráběli jsme srdíčka, do kterých jsme zapisovali, jak pomůžeme přírodě, sobě nebo druhým v…
V náš druhý projektový den jsme se věnovali sobě, vyzkoušeli jsme si progresivní relaxaci. Well-being: 1.) Komunitní kruh - naše třída, co se mi líbí, co potřebuji změnit 2.) Nácvik progresivní…
V náš druhý projektový den jsme spolu vymysleli aktivity, kterými bychom během následujících projektových dnů chtěli pomoct přírodě, druhým a sobě. Nápadů máme mnoho, doufáme, že se nám všechny…
3.C a 5.A spolupracovala na "zvelebování" projektové zdi
V páté třídě jsme se druhý projektový den věnovali nejprve sami sobě a poté i spolupráci se 3. C a výzdobě školy. O druhé části se dozvíte v samostatném příspěvku. V první části se děti naučily…
2. A během druhého projektového dne vyráběla. Nejprve si děti vytvořily pomůcku na tvrdé slabiky, poté vytvářely dárečky v podobě medvídků a záložek, které brzy udělají někomu radost.
Je možné slyšet elektřinu? Co vše kolem nás vyzařuje elektromagnetické vlnění a co to vůbec je? To jsme se šli přesvědčit s naší třídou do jedné z galerií v Praze…Přesvědčit se, zda opravdu naše…
Dne 14.11. jsme vzali pytle a šli jsme sbírat odpadky kolem naší školy. Sami jsme se divili, co vše jsme našli... Ale celkově jsme měli dobrý pocit z toho, že jsme naše okolí zvelebili.
Během projektového dne děti sbíraly žaludy pro zvířata a zúčastnily se velmi zajímavé myslivecké přednášky.
Během prvního projektového dne se ve třídě 3. B vyráběla srdíčka, kde děti odpovídaly na otázku: "Co udělám pro lepší život na naší planetě".
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies