6. B a druhý projektový den
Tématem druhého projektového dne byla "PREVENCE". Vyrobili jsme si "knížku", ve které jsme jednotlivé stránky věnovali správnému mytí rukou, čistění zubů, očkování, zdravému sportování, zákazu…
Tématem druhého projektového dne byla "PREVENCE". Vyrobili jsme si "knížku", ve které jsme jednotlivé stránky věnovali správnému mytí rukou, čistění zubů, očkování, zdravému sportování, zákazu…
V pátek 22. listopadu jsme se znovu ponořili do našeho celoročního projektu. Tentokrát jsme se věnovali tématu prevence a užili si den plný zajímavých aktivit. Protože jsme již osmáci a příští rok…
Ráno začíná dobrou snídaní, proto i 9. B skvěle posnídala. Poté jsme byli očekávání u našich prvňáčků, se kterými jsme společně vyrobili krásné lampionky. Také jsme s nimi zhlédli část pohádky. Po…
Naše třída strávila druhý projektový den povídáním o tom, co je to prevence a jak předcházet nemocem na těle i na duši. Zabrousili jsme do témat zdravé stravy, sportu i relaxace.
První třidy trávily projektový den na téma prevence. Povídali jsme si o kamarádstvi a o tom, jak být k sobe hodní, aby nám spolu ve třide bylo hezky. Poté za námi přišli deváťaci, se kterými jsme…
Co dělala 5.A? 1. Zubní prevence - video, ukázka čištění zubů, pracovní list - chrup popis 2. Oční prevence - testy na barvocit, sítnici, žáci před čtecí tabulkou 3. Zdravá strava - pyramida,…
Náš projekt: Zdravá výživa. Podívali jsme se na video, jak zdravě jíst, připravili jsme si zdravé pohoštěni, podívali jsme se na video Pyramida výživy a vyrobili jsme pyramidy z letáků.
5. C a 1. C společně dramatizovali prevenci šikany. Inspirací byly bajkové povídky.
Dnes se naše třída znovu sešla na projektový den, tentokrát v tělocvičně. Nejprve jsme měli turnaj ve stolním tenise, u nějž nechybělo ani vyhlášení vítězů. Na Prvním místě se umístila Monika…
Třída 4. B se zajímala o prevenci duševního a fyzického zdraví. Seznámili jsme se s prací Linky bezpečí. Povídali jsme si o svých emocích a o tom, jak nepříjemné situace zvládnout. Teď už víme, k…
1.A se při dnešním projektovém dni zaměřila na prevenci a řešení šikany - jak šikanu rozpoznat, jak jí čelit a předcházet. Dále se žáci věnovali zdravému životnímu stylu. První dvě hodiny hráli…
Žáci ze 3.A se dozvěděli, co je prevence a jak si správně mýt ruce. Naučili se také, co jsou bakterie a víry. Prostřednictvím hry pochopili, jak rychle se můžeme nakazit. Na závěr společně vytvořili…
S žáky jsme si ukazovali a hledali způsoby, jak se můžeme vyrovnat s běžnými každodenními stresy, co dělat, když se necítíme dobře. Zkoušeli jsme si, jak můžeme po náročném dni relaxovat. Během dne…
Projektový den jsme zahájili ranním kruhem, kde jsme si mimo jiné představili plán a cíl dne. Zaměřili jsme se na mezilidské vztahy a vnímání sebe sama. První část jsme věnovali aktivitám programu…
6.A se věnovala tématu péče o tělo. 1 hodinu jsme se podrobili fyzické zátěži v tělocvičně, poté jsme řešili péči o pleť a poslední hodinu jsme relaxovali u vybarvování mandal a jiných obrázků.
24. října jsme měli projektový den s malováním mandal. Malování mandal je naprosto ideální prostředek k meditaci a je vlastně přímo jedním ze způsobů, jak účinně meditovat. Mají uklidňující,…
Na první projektový den se 9. B těšila. Domluvili jsme se s prvňáčky, že je vezmeme s sebou do lesa na relaxační vycházku a při té příležitosti se s nimi společně vyfotíme. Ve druhé části dne jsme…
Projektový den jsme začali společnou snídaní v poklidné a pohodové atmosféře. Poté jsme se zamýšleli nad tím, co nám vytváří osobní pohodu a doplnili jsme, každý dle svého uvážení, pracovní listy.…
V rámci projektu jsme si povídali o tématu wellbeeing. Společně jsme v kruhu řešili, co nám přináší radost, u jakých činností se cítíme dobře. Poté jsme si ukázali mandaly a s patrony z devátých tříd…
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies