
2. A - první projektový den
2. A svůj první projektový den zaměřila na Wellbeing. Celý den, čtvrtek 24. 10., jsme strávili tím, že jsme si povídali o emocích, tvořili jsme si list důvěry, který nám pomůže, když se nebudeme…
2. A svůj první projektový den zaměřila na Wellbeing. Celý den, čtvrtek 24. 10., jsme strávili tím, že jsme si povídali o emocích, tvořili jsme si list důvěry, který nám pomůže, když se nebudeme…
Ve čtvrtek 24. 10. se uskutečnil první projektový den v rámci našeho nového celoškolního projektu s názvem Ve zdravém těle zdravý duch. První projektový den byl zaměřen na téma wellbeingu. Den jsme…
Poslední den projektu jsme věnovali retro hrám a také vzpomínkám, jak to bylo/ mohlo být dříve. Sledovali jsme černobílé zpravodajství, nebo starší pohádky. Den jsme si moc užili a zakončili ho…
1. A se během projektového dnes vrátila do středověku - doby rytířů a princezen. Během celého dne jsme poznávali, jak se žilo lidem ve středověku, kdo to byl Karel IV. a společně s našimi deváťáky si…
Žáci z 5.B si přinesli a ukázali věci z 80. a 90. let. Na třídní výstavě nechyběly staré deskové hry, kazety, budíky, hračky, učebnice, a dokonce i sběratelské známky. Informace, které si dopředu…
Četli jsme recepty našich babiček, probírali jsme rodinné tradice spojené s jídlem a s Velikonočními svátky.
4.C navštívila nejprve Divadlo Minaret, kde shlédla Putování Betlémem, kde jsme se vlastně dozvěděli, jak to všechno bylo. A o projektovém dni se 4.C naučila vytvářet bílkovou polevu, zdobit perníčky…
Praha je městem opředeným mnoha pověstmi i legendami. Prolezli jsme tajuplná zákoutí a uličky. Dozvěděli jsme se také, co měli společného dva významní panovníci – císaři Karel IV. a Rudolf II.,…
Letošní celoškolní projekt má název Návrat ke kořenům. Věnovali jsme se zemím, ve kterých se pěstuje čaj. Naše třída zpracovávala informace o pěstování, distribuci a tradici čaje v Nepálu. Začátek…
První projektový den v novém školním roce jsme zahájili společnou snídaní a čajovým dýchánkem. Pohodový čas jsme si moc užili a následně jsme se pustili do práce na projektu. Věnovali jsme se…
My, žáci z 5.B, jsme se seznámili s různými léčivými bylinkami. Dopředu jsme získali informace o jejich léčivé síle a účinnosti. Přinesli jsme si různé čaje a herbáře a navzájem jsme si je…
Během prvního projektového dne jsme zjišťovali, jak nám čaj dokáže pomoci. Sledovali jsme spoustu videií o tom, jak se k nám čaj dostal. Také jsme spoustu čajů ochutnali a užili společnou snídani. …
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies