
Co se děje?


4.C se vrátila zpátky v čase..
4.C navštívila nejprve Divadlo Minaret, kde shlédla Putování Betlémem, kde jsme se vlastně dozvěděli, jak to všechno bylo. A o projektovém dni se 4.C naučila vytvářet bílkovou polevu, zdobit perníčky…

7. A se prochází po Praze a poznává její staré báje a pověsti
Praha je městem opředeným mnoha pověstmi i legendami. Prolezli jsme tajuplná zákoutí a uličky. Dozvěděli jsme se také, co měli společného dva významní panovníci – císaři Karel IV. a Rudolf II.,…

6. C a čaj o páté

8. B a první projektový den

7. B zahajuje projekt "Návrat ke kořenům"
Letošní celoškolní projekt má název Návrat ke kořenům. Věnovali jsme se zemím, ve kterých se pěstuje čaj. Naše třída zpracovávala informace o pěstování, distribuci a tradici čaje v Nepálu. Začátek…

7. C poznává historii argentinského mate
První projektový den v novém školním roce jsme zahájili společnou snídaní a čajovým dýchánkem. Pohodový čas jsme si moc užili a následně jsme se pustili do práce na projektu. Věnovali jsme se…

4. A a zahájení projektu

5. B a léčivé bylinky
My, žáci z 5.B, jsme se seznámili s různými léčivými bylinkami. Dopředu jsme získali informace o jejich léčivé síle a účinnosti. Přinesli jsme si různé čaje a herbáře a navzájem jsme si je…

4.C zjišťovala, jaké má čaj léčivé účinky
Během prvního projektového dne jsme zjišťovali, jak nám čaj dokáže pomoci. Sledovali jsme spoustu videií o tom, jak se k nám čaj dostal. Také jsme spoustu čajů ochutnali a užili společnou snídani. …

3.C a první projektový den

2.C a její cesta za poznáním čaje

1.C a cesta za písmenkem Č
My si vychutnali čaj a dobroty. Dostali jsme ranní zprávu od třídního Elfíka, v které stálo, že si vytvoříme písmenko Č jako čaj do naší knihy písmen.

Přípravná třída
Dobré ráno a dobrou chuť, aneb užíváme si celoškolní projekt!

2. A a cesta za čajem
Dnes jsme s dětmi ochutnávali různé čaje. Děti si přinesly nějaké z domova a paní učitelka jim koupila na ochutnávku pár bylinných čajů - heřmánek, šípek, jasmín...Dětem se projektový den moc líbil.…

1. A a cesta za léčivými bylinkami
Děti z 1. A se po společné snídani plné ovocného čaje vydaly za bylinkami. Během dnešního projektového dne se naučily poznávat užitečné bylinky, kterými se dříve léčilo. Přičichly si k nim a samy…

1. B a čajový dýchánek
1.B zahájila první projektový den společnou snídaní s čajem. Hrníčeky s čajem si děti také vytvořily, poznávaly bylinky a navštívily podzimní přípravu.

4. B a první projektový den nového školního roku

6. A poznává historii indického čaje
V rámci celoškolního projektu se 6.A. věnovala tématu indického čaje. Školní den jsme zahájili čajovým dýchánkem a popíjením čaje, dále jsme pokračovali sledováním naučných videí o historii indického…

7. A zahájila nový celoškolní projekt
Dnes jsme se tu sešli, abychom se seznámili s nápojem, který pili již naši předci před mnoha lety. Jak jinak poznat tento nápoj než vlastní ochutnávkou. K tomu jsme si přinesli všechny možné druhy…