
4.B - druhý projektový den
Třída 4. B se zajímala o prevenci duševního a fyzického zdraví. Seznámili jsme se s prací Linky bezpečí. Povídali jsme si o svých emocích a o tom, jak nepříjemné situace zvládnout. Teď už víme, k…
Třída 4. B se zajímala o prevenci duševního a fyzického zdraví. Seznámili jsme se s prací Linky bezpečí. Povídali jsme si o svých emocích a o tom, jak nepříjemné situace zvládnout. Teď už víme, k…
1.A se při dnešním projektovém dni zaměřila na prevenci a řešení šikany - jak šikanu rozpoznat, jak jí čelit a předcházet. Dále se žáci věnovali zdravému životnímu stylu. První dvě hodiny hráli…
Žáci ze 3.A se dozvěděli, co je prevence a jak si správně mýt ruce. Naučili se také, co jsou bakterie a víry. Prostřednictvím hry pochopili, jak rychle se můžeme nakazit. Na závěr společně vytvořili…
S žáky jsme si ukazovali a hledali způsoby, jak se můžeme vyrovnat s běžnými každodenními stresy, co dělat, když se necítíme dobře. Zkoušeli jsme si, jak můžeme po náročném dni relaxovat. Během dne…
Projektový den jsme zahájili ranním kruhem, kde jsme si mimo jiné představili plán a cíl dne. Zaměřili jsme se na mezilidské vztahy a vnímání sebe sama. První část jsme věnovali aktivitám programu…
6.A se věnovala tématu péče o tělo. 1 hodinu jsme se podrobili fyzické zátěži v tělocvičně, poté jsme řešili péči o pleť a poslední hodinu jsme relaxovali u vybarvování mandal a jiných obrázků.
24. října jsme měli projektový den s malováním mandal. Malování mandal je naprosto ideální prostředek k meditaci a je vlastně přímo jedním ze způsobů, jak účinně meditovat. Mají uklidňující,…
Na první projektový den se 9. B těšila. Domluvili jsme se s prvňáčky, že je vezmeme s sebou do lesa na relaxační vycházku a při té příležitosti se s nimi společně vyfotíme. Ve druhé části dne jsme…
Projektový den jsme začali společnou snídaní v poklidné a pohodové atmosféře. Poté jsme se zamýšleli nad tím, co nám vytváří osobní pohodu a doplnili jsme, každý dle svého uvážení, pracovní listy.…
V rámci projektu jsme si povídali o tématu wellbeeing. Společně jsme v kruhu řešili, co nám přináší radost, u jakých činností se cítíme dobře. Poté jsme si ukázali mandaly a s patrony z devátých tříd…
Děti si připravovaly Halloweenskou komnatu na Strašidelný zámek a nacvičovaly si svoje představení. Poslední hodinu šly děti sbirat přírodní rekvizity v podobě listí a větví, aby více zdůraznily a…
Naše téma bylo strach. První hodinu jsme si odpovídali na otázky z kartiček. Druhou hodinu dělali žáci běhací doplňování pracovního listu, kde se na kartičkách dozvěděli něco více o strachu. Třetí…
Během projektového dne jsme si nejprve zahráli na bongo bubny, což byla skvělá zábava! Potom jsme se vrhli na různé hry s Duplo kostkami (tzv. Six Bricks). Stavěli jsme podle paměti, zkoušeli si…
Žáci ze 3.A a 3.B si užili krásný zážitek s terapeutickými psy. Dozvěděli se, že psi nejsou jen zábavní, ale dokážou také pomáhat lidem. Třeťáci si navíc vyzkoušeli, jaké to je pejska vodit a dávat…
Děti ze druhé třídy zahájely projektový den společnou snídaní a povídáním. Následovala pohádka a deskové hry. Po přestávce se děti přesunuly ven na relaxační procházku. Děti si den moc užily!
Prvním dnem projektu Ve zdravém těle, zdravý duch, nás první dvě hodiny provázeli žáci 9. tříd. Vyšli jsme si společně na procházku do lesa, tvořili mandaly z přírodnin a také se fotili u podzimně…
Projektový den v 6. B jsme pojali jako wellbeing. Pohodu jsme si prožili při arteterapii. Bílou křídou jsme ztvárnili na velkou plochu na hřišti u lesa naši představu budovy kláštera. Do kláštera…
Žáci z 5. A si ráno poslechli relaxační hudbu a odpočinuli ve tmě. K relaxaci patří i pobyt venku, a to už páťáci ví, protože šli na procházku do lesa, kde pozorovali rostliny a živočichy. Následně…
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies