Matematika 28. 4.
Na úvod k hodnocení včerejšího "testíku" V žákovské se vám objeví známky 1, 2, 3, komu se to nepovedlo má tam N, kdo se nepokusil má tam A. Poraďte mi co s takovým žákem, který to zkoušel 9x i přesto, že v pokynech bylo maximálně dvakrát? Děkuji všem ostatním za dodržení pravidel!
Připravte si krabici od mléka, nůžky a špejli (dá se nahradit něčím, co protáhnete skrz krabici). A stříhejte, skládejte a určitě na závěr posílejte. Bylo by dobré v tom vidět nejen pracovní vyučování (stříhání), ale také trochu matematiky, konkrétně podstatné informace o kvádru a jeho síti.
Přidávám zadání týdenního úkolu. Opět ze stejné sbírky, takže případné textové nesrovnalosti vyřešíme za pochodu :).
Moudro pro dnešní den praví: „Nedělejte si starosti ohledně vašich potíží v matematice. Můžu vás ujistit, že ty moje jsou stále větší.“ — Albert Einstein