Hodnocení 1. pololetí v matematice
Úvodem bych rád řekl, že jsem po celou dobu distanční výuky veden snahou co nejméně se odchýlit od školních zvyklostí. A to jak v obsahu, tak i ve formách výuky. Z hlediska obsahu mohu konstatovat, že to co mělo být probráno v 1. pololetí 7. ročníku, probráno bylo. Jen jsem si nemohl dovolit jít do takové hloubky, jak by to bylo žádoucí. Stále tak věřím, že to budeme moct ještě ve škole napravit.
Pro lepší orientaci pohledu na společné online hodiny jsem každému žákovi sestavil osobní "slovní hodnocení". Jeho součástí je můj ohled na jeho přístup k online hodinám, možnost vyslovení názoru jak k mému hodnocení, tak i k průběhu hodin a na závěr sebehodnocení úrovně svých znalostí v jednotlivých částech učiva. Toto hodnocení jsem poslal každému na jeho školní mail. Budu rád, pokud se mi tato část s názory žáků vrátí.
Závěrem mi dovolte, vážení rodiče, jako na konci minulého školního roku, omluvu a poděkování v jednom. Omlouvám se a děkuji za to, že musíte mnohdy vysvětlovat a nahrazovat moji roli učitele. Nedělám to schválně, snažím se dělat co nejvíce pro to, aby toho bylo co nejméně.