D40 11. 5. 2020 po
Pěkné pondělní ráno,
prosím rodiče, kteří mi ještě neposlali vyjádření,
aby mi dnes poslali email, zda máte od 25. 5. zájem o:
- výuku
- odpolední skupinu (pouze do 16:00 hodin)
- o studené stravování
Pokud zatím nevíte, ozvěte se mi, prosím, také. Děkuji.
ČJ
- přečti si článek o sovách - UČ 136
- urči pád slova chmýří (POZOR! musíš se podívat do článku a pád určit z něj)
- do sešitu vyskloňuj slovo mláďata v jendotném i množném čísle (podle pádů)
- do sešitu vykloňuj slovo vejce v jednotném i množném čísle
- zájmena se dělí do několika (sedmi) skupin - zatím se je učit nebudeme, ale zkus si k zájmenům osobním (já, ty, on, ona...) přiřadit správný tvar zájmen přivlastňovacích (můj, tvůj, jeho...) v následujícím cvičení
- překontroluj si, jestli máš v sešitě zapsáno správně - první puntík 4.p., druhý puntík, třetí puntík
- PS 27/3
M
- a jdeme opět na odčítání stovek, dnes se ale podívej na Marušku, protože už řeší příklady typu 400 - 250 = ?
- UČ 85/4 - nastuduj postup Marušky - jak rozkládala, co nejdříve odčítala...
- UČ 85/5 a 6 - vyřeš si do sešitu slovní úlohy - stačí jen odpověď
- procvičuj násobení a dělení
- :-) PARKETY - vaším úkolem je ve hře vyplnit bílá pole pomocí tvarů - tvary přetahujete na správná místa myší
ČJ čtení
- přečti si bajku, ve které se zvířata chovají jako lidé - Dvě kozy - zodpověz otázky k textu
Pěkný den přeje MČ