CO JSME SE DNES UČILI - 16.10.

Publikováno: 16. 10. 2020

Dobrý den,

 v první řadě chci vyjádřit velké díky, za skvělou práci při online vyučování. Jde nám to skvěle a mám radost, že se děti s chutí a elánem do práce zapojují.

Jste opravdu moc a moc šikovní!

     Pro ty, kteří chyběli, nebo něco nestihli, uvádím dnešní práci.

 

ČESKÝ JAZYK - slovní druhy

PS: s.17/cv.1

PS: s.18/cv.3

PS: s.18/cv.4 - sami dokončit

 

MATEMATIKA - hodiny a jednotky času

- procvičovali jsme kolik má hodina, půl hodiny, čtvrthodiny.......minut

PS: s.9/cv.2

PS: s.9/cv.4 a cv.5

 

BÁSNIČKY (kniha: Pes nám spadla, bláznivé básničky - Miloš Kratochvíl) 

- přečíst si 4 básně a ústně si odpovědět na úkoly k nim

- v učebně Google Classroom vyplnit kvíz RÝMY

   + zkusit vymyslet vlastní básničku o žabce (na pondělí 3.hodinu) 

 

básně: 

 KUP MI PEJSKA

1) Kolik má báseň slok? Vyhledej rýmy.

2) Jaký má pejsek být podle básně?

3) Musí být živý?

 

KOS A KOKOS

1) Jaká zvířata vystupují v básni?

2) Našel kos opravdu kokos?

3) Co se mu stalo a v jaké zvíře se proměnil?

 

JELA MOUCHA NA KOLE

1) Proč je ve slově Suchdole velké S?

2) Nahraď slovo klamat synonymem.

3) Jela moucha opravdu na kole? 

 

HOUSE A HOUSENKA

1) Vysvětli spojení: Neleze jim to do hlavy.

2) V čem je básnička vtipná? Zkus to vysvětlit. 

 

Krásný den a klidný víkend. AL 

Rychle k cíli