CO JSME SE DNES UČILI - 16.10.
Dobrý den,
v první řadě chci vyjádřit velké díky, za skvělou práci při online vyučování. Jde nám to skvěle a mám radost, že se děti s chutí a elánem do práce zapojují.
Jste opravdu moc a moc šikovní!
Pro ty, kteří chyběli, nebo něco nestihli, uvádím dnešní práci.
ČESKÝ JAZYK - slovní druhy
PS: s.17/cv.1
PS: s.18/cv.3
PS: s.18/cv.4 - sami dokončit
MATEMATIKA - hodiny a jednotky času
- procvičovali jsme kolik má hodina, půl hodiny, čtvrthodiny.......minut
PS: s.9/cv.2
PS: s.9/cv.4 a cv.5
BÁSNIČKY (kniha: Pes nám spadla, bláznivé básničky - Miloš Kratochvíl)
- přečíst si 4 básně a ústně si odpovědět na úkoly k nim
- v učebně Google Classroom vyplnit kvíz RÝMY
+ zkusit vymyslet vlastní básničku o žabce (na pondělí 3.hodinu)
básně:
KUP MI PEJSKA
1) Kolik má báseň slok? Vyhledej rýmy.
2) Jaký má pejsek být podle básně?
3) Musí být živý?
KOS A KOKOS
1) Jaká zvířata vystupují v básni?
2) Našel kos opravdu kokos?
3) Co se mu stalo a v jaké zvíře se proměnil?
JELA MOUCHA NA KOLE
1) Proč je ve slově Suchdole velké S?
2) Nahraď slovo klamat synonymem.
3) Jela moucha opravdu na kole?
HOUSE A HOUSENKA
1) Vysvětli spojení: Neleze jim to do hlavy.
2) V čem je básnička vtipná? Zkus to vysvětlit.
Krásný den a klidný víkend. AL