31.3.2020
Dobré ráno dětičky,
včera jsme to zvládli skvěle na Skypu a věřím, že i vy doma :) Jste šikovní a jde vám to pěkně!
Dnes si procvičíme matematiku a poté bude jeden kreativní úkol.
MATEMATIKA
U: s.83/cv.2 – pozorně si prohlédni tabulku, SČÍTÁNÍ STOVEK: Nejprve sečteme stovky a poté přidáme desítky a jednotky
U: s.83/cv.3 – prohlédni si první řádek, na papír si napiš pod sebe čísla 86 a 46 a postupně k nim přičítej stovky, jako v prvním řádku
- odpočiň si u hry
PS: s.24/cv.1 – vezmi si pastelku a v prvním sloupečku si barevně podtrhni všechny STOVKY
př.: 300 + 187 = 487 a teď budeš sčítat pouze barevně podtrhnutá čísla a ta zbylá (desítky a jednotky) už jenom opíšeš
- dokonči celé cvičení
PS: s.24/cv.3 – tvoř příklady a počítej
PS: s.24/ cv.2 – ve větách najdi ukrytá čísla a sečti je.
- procvič si počítání do 1000 na další hře
PS: s.24/cv.5 – Dej si pozor u prvních čtyř příkladů! Něco je tam jinak. (Chybí tam stovky)
KREATIVNÍ ÚKOL
Představ si, že jsi spisovatel/spisovatelka a máš vymyslet krátký příběh s těmito slovy:
- špagety
- červený
- svetr
- Kateřinka
- mráz
- zima (slova můžeš použít i v jiném tvaru př.: svetr-svetru)
- Aby byl příběh lákavý pro čtenáře, určitě se tam musí něco zajímavého stát a měl/-a bys ho také doplnit nějakou pěknou ilustrací.
- tento úkol mi, prosím vyfoť/pošli a já tí zítra přečtu pohádku z knížky, která obsahuje tato slova :)
Jsem zvědavá a nemohu se dočkat vašich nápadu.
paní uč. Andrea L.