31.3.2020

Publikováno: 30. 3. 2020

Dobré ráno dětičky, 

včera jsme to zvládli skvěle na Skypu a věřím, že i vy doma :) Jste šikovní a jde vám to pěkně!

Dnes si procvičíme matematiku a poté bude jeden kreativní úkol. 

 

MATEMATIKA

U: s.83/cv.2 – pozorně si prohlédni tabulku, SČÍTÁNÍ STOVEK: Nejprve sečteme stovky a poté přidáme desítky a jednotky

U: s.83/cv.3 – prohlédni si první řádek, na papír si napiš pod sebe čísla 86 a 46 a postupně k nim přičítej stovky, jako v prvním řádku

- odpočiň si u hry

PS: s.24/cv.1 – vezmi si pastelku a v prvním sloupečku si barevně podtrhni všechny STOVKY

 př.: 300 + 187 = 487 a teď budeš sčítat pouze barevně podtrhnutá čísla a ta zbylá (desítky a jednotky) už jenom opíšeš

- dokonči celé cvičení

PS: s.24/cv.3 – tvoř příklady a počítej

PS: s.24/ cv.2 – ve větách najdi ukrytá čísla a sečti je.

- procvič si počítání do 1000 na další hře 

PS: s.24/cv.5 – Dej si pozor u prvních čtyř příkladů! Něco je tam jinak. (Chybí tam stovky)

 

KREATIVNÍ ÚKOL

Představ si, že jsi spisovatel/spisovatelka a máš vymyslet krátký příběh s těmito slovy: 

  • špagety
  • červený
  • svetr
  • Kateřinka
  • mráz
  • zima                 (slova můžeš použít i v jiném tvaru př.: svetr-svetru) 

- Aby byl příběh lákavý pro čtenáře, určitě se tam musí něco zajímavého stát a měl/-a bys ho také doplnit nějakou pěknou ilustrací. 

- tento úkol mi, prosím vyfoť/pošli a já tí zítra přečtu pohádku z knížky, která obsahuje tato slova :) 

Jsem zvědavá a nemohu se dočkat vašich nápadu. 

paní uč. Andrea L. 

Rychle k cíli