15. 5. 2020
Dobré ráno děti,
huráá na poslední úkoly tohoto týdne. Dnes nás také čeká volání, budu se těšit!
MATEMATIKA
- v tomto týdnu jste se naučili násobit čísla 10,100 a 1000 Nebylo to těžké, že ne?
Dnes si k tomu přidáme dělení těmito čísly
U: s.90/cv.3 - pozorně si přečtěte úlohu o kuchařkách a talířích
U: s.90/cv.4 - prohlédněte si vzorové příklady, výsledky si zkuste říci nahlas a popřemýšlejte, co se děje s výsledkem? Jaké je pravidlo při dělení deseti?
PS: s.28/cv.4 - zapisuj příklady na dělení
- procvič si počty zde
PS: s.28/cv.3 - úlohu si přečti, podtrhni důležité údaje, zapiš příklad a odpověď
PS: s.28/cv.5 - doplň tabůlku - pozor někdy jsou příklady na dělení, jindy na násobení číslem 10
ČESKÝ JAZYK
U: s.135/ cv.9 - ústně: zájmeno nahraď podstatným jménem (vhodným názvem ptáka)
U: s.135/cv.10 - na papír si napiš věty a správně doplň I/Y. Tentokrát je to naopak jako v předchozím cvičením. Zvárazněné podstatné jméno nahraď zájmenem (obyčejnou tužkou napiš zájmeno nad to podstatné jméno)
- když máme dnes téma ptáčci, pusť te si k práci písničku od Jaroslava Uhlíře: Káča našla ptáče, kdo si chce zazpívat, přikládám i text
- na závěr si zahrajte hru a zkuste poznat hlasy ptáčků Není to vůbec jednoduché i já jsem se pořádně zapotila. Přeji hodně štěstí!
Krásný víkend přeje vaš paní učitelka AL