15. 5. 2020

Publikováno: 14. 5. 2020

Dobré ráno děti,

huráá na poslední úkoly tohoto týdne. Dnes nás také čeká volání, budu se těšit!

 

MATEMATIKA

- v tomto týdnu jste se naučili násobit čísla 10,100 a 1000 Nebylo to těžké, že ne? 

Dnes si k tomu přidáme dělení těmito čísly 

U: s.90/cv.3 - pozorně si přečtěte úlohu o kuchařkách a talířích

U: s.90/cv.4 - prohlédněte si vzorové příklady, výsledky si zkuste říci nahlas a popřemýšlejte, co se děje s výsledkem? Jaké je pravidlo při dělení deseti? 

PS: s.28/cv.4 - zapisuj příklady na dělení

- procvič si počty zde

PS: s.28/cv.3 - úlohu si přečti, podtrhni důležité údaje, zapiš příklad a odpověď

PS: s.28/cv.5 - doplň tabůlku - pozor někdy jsou příklady na dělení, jindy na násobení číslem 10 

 

ČESKÝ JAZYK

U: s.135/ cv.9 - ústně: zájmeno nahraď podstatným jménem (vhodným názvem ptáka)

U: s.135/cv.10 - na papír si napiš věty a správně doplň I/Y. Tentokrát je to naopak jako v předchozím cvičením. Zvárazněné podstatné jméno nahraď zájmenem (obyčejnou tužkou napiš zájmeno nad to podstatné jméno) 

- když máme dnes téma ptáčci, pusť te si k práci písničku od Jaroslava Uhlíře: Káča našla ptáče, kdo si chce zazpívat, přikládám i text 

- na závěr si zahrajte hru a zkuste poznat hlasy ptáčků Není to vůbec jednoduché i já jsem se pořádně zapotila. Přeji hodně štěstí! 

 

Krásný víkend přeje vaš paní učitelka AL 

 

Rychle k cíli