15.3.2019
Dobrý den,
v ČJ jsme tento týden procvičovali psaní velkých písmen, opakovali jsme skupiny: bě, pě, vě, dě, tě, ně, mě a také psaní i/y po měkkých a tvrdých souhláskách. Dokončili jsme cv. 2 na str. 81. Dnes jsme většinu času věnovali naší státní hymně. Doplňovali jsme do ní slova a přečetli jsme si povídání z knihy: Kde domov můj - příběh hymny (A. F. Holasová). Vysvětlili jsme si pro nás "zvláštní" pojmy (bory, lučiny, skaliska,...) a vytvořili jsme ilustrace k jednotlivým částem hymny. Kdo obrázek nestihl, dokončí ho doma.
Škoda jen, že nás při práci neustále ruší jedna skupina chlapců a nevěnuje pozornost věcem, které by i pro ně mohly být přínosné a zajímavé. Ostatní děti chci moc pochválit, protože pracovaly soustředěně a s chutí. (Jistě se vám doma pochlubí samy o tom, jak při hodinách pracovaly).
V M jsme dnes dokončili str. 21 a také jsme zvládli porovnávat úsečky na str. 71. Někdo nemá doposud dokončenou str. 20, prosím tedy o doplnění přes víkend.
V PRV jsme na str. 34-39 besedovali na téma čas a kalendářní rok. Děti si domů odnášejí hodiny, protože se svou prací chtěly pochlubit. Prosím, aby si je ale od pondělí nosily do školy jako učební pomůcku, budeme s nimi stále pracovat. Ve volném čase si můžete i doma společně ukazovat kolik je hodin. Zatím jsme pracovali s pojmy: malá/velká ručička, čtvrt-půl-tři čtvrtě-celá hodina.
V pondělí nezapomeňte na plavání, případně oblečení a přezůvky do bazénu.
Přeji vám krásný víkend A. K.