9. 10. 2019
Dobrý den,
v ČJ jsme pracovali podle str. 24, naučili jsme se, co jsou antonyma, vymýšleli jsme příklady ke slovům v úvodním článku, na závěr hodiny jsme ve dvojicích opakovali slova nadřazená a podřazená,
v M jsme pokračovali v řešení slovních úloh a opakovali jsme psaní zápisu úlohy do pracovního i školního sešitu, ve škole jsme dopsali stránku 23, za úkol mají děti na str. 21 cvičení 6,
ve čtení jsme opakovali, co víme o básničkách a četli veršovanou pohádku na str. 24, čtení je také za domácí úkol, v písance jsme pokračovali v procvičování písmene u na str. 8.
Dnes jsme konečně mohli začí využívat interaktivní tabuli, určovali jsme druhy vět podle medvídka Pú ( skolakov.eu) a počítali příklady s rozkladem přes desítku.
Zítra máme první třídnickou hodinu, končíme ve 12.40, několik dětí se zúčastní sportovních závodů, pan učitel si je převezme po 1. vyučovací hodině. Pěknýden všem přeje Z.P.