22. 10. 2019
Dobrý den,
v M jsme opět cvičili sčítání a odč. s přechodem přes desítku, slovní úlohy a porovnávání čísel, v učebnici jsme pracovali na str. 29,
v ČJ jsme po zopakování učiva začali na str. 30 novou látku - psaní ú, ů. Postupovali jsme podle učebnice na str. 30, po přečtení článku jsme pracovali podle úkolů 1 -7 a skončili jsme přečtením rámečku na str. 31, na závěr jsme zkusili pár slov s ú, ů napsat na tabulky.
V prvouce jsme opakovali poznávání listů, pokračovali jsme prezentací na tabuli o zelenině a jejích druzích. Některé druhy zeleniny jsme poznávali i poslepu pohmatem a třídili je podle druhu na listovou, košťálovou,...( rozdělení v učebnici na str. 14). Ukázali jsme si stavbu rostliny rajčete a pak doplnili části rostlin v pracovním sešitě na str. 10 ve cvičení 1.
Ve čtení jsme si nejdříve zopakovali, co si pamatujeme z přednášky o třídění odpadů. Pokračovali jsme čtením příběhu v čítance na str. 29 a odpověděli i na všechny otázky. Nakonec jsme psali do písanky na str. 11, slabiky a slova s písmeny n a m mají děti dopsat doma.
Zítra máme místo čtení projektovou výuku s názvem Bedýnky příběhů, děti budou mít tedy věci jen na ČJ, M a TV. Pěkný zbytek dne! Z.P.