11. 2. 2020
Dobrý den,
v M jsme po matematické rozcvičce v družstvech řešili slovní úlohu v učebnici na str. 5, počítali jsme příklady se závorkami na tabuli i v učebnici, rychlejší děti pak pracovaly na skupinové práci, kdo nestihl ve škole, dokončí cvičení na str. 5 doma,
v ČJ jsme pokračovali v procvičování slabik dě, tě, ně,... na str. 73, hledali jsme ukryté názvy mláďat a popisovali vybrané zvířátko, podle popisu jsme pak hádali, o jaké zvíře jde,
v prvouce jsme si zopakovali na interaktivní tabuli názvy částí těla a vnitřní orgány, na str. 28 jsme se seznámili s kostrou těla. V pracovním sešitě jsme na str. 24 doplnili křížovku a vysvětlili si stupnici na teploměru.
Ve čtení nám další děti představily svoji knížku, dopsali jsme starou písanku a nadepsali si novou, poslouchali jsme básničku a pohádku o vlaku. Za úkol mají děti opsat hlasy zvířat v písance na str. 1.
Pěkný zbytek dne všem přeje Z.P.