8. 6. 2020
Dnešní den ve škole:
Dobrý den.
V rámci opakování jsme ve slabikáři na str. 77 pracovali s článkem Ráno u řeky a vyhledávali jsme v něm slova se slabikotvorným r / l.
Do sešitů jsme opisovali věty ze str. 75 u modrého balonku.
Hlasité výrazné čtení jsme procvičovali na str. 100 a vyluštili doplňovačku.
Ve slabikáři na str. 94 jsme poznali slabiky bě - pě - vě , pracovali s říkankou, procvičovali čtení slov a doplnili slabiky do neúplných slov na konci stránky.
V písankách jsme na str. 37 přepisovali první 4 řádky slov.
V M jsme splnili všechny úkoly na str. 67.
V Prv jsme opakovali téma "Zvířata na statku a domácí mazlíčci" na str. 68.
Děti chválíme za pěknou práci v hodinách.
Učivo pro děti, které pokračují v domácí výuce, na úterý 9. 6. :
Milé děti,
víkend nám utekl jako voda a vy jste dnes jistě pracovaly na úkolech, které byly uloženy na dnešní den. Ani zítra nebudeme zahálet a ve slabikáři se na str. 94 seznámíme se slabikami bě - pě - vě.
Pozor!
- píšeme bě - hláskujeme b - j - e
- píšeme pě - hláskujeme p - j - e
- píšeme vě - hláskujeme v - j - e
Na stránce si procvičíme čtení slov a doplníme slabiky do neúplných slov na konci stránky.
Hlasité a výrazné čtení si budeme procvičovat i čtením článku na str. 100 a vyluštíme si závěrečnou doplňovačku. Kdo četl pozorně, bude ji mít hned!
V písankách na str. 37 přepíšeme první 4 řádky slov (říká, řeže, vaří, hřeje). Každé slovo přepíšeme na řádek 2x.
V matematice na nás čekají úkoly na str. 67, které všechny splníme.
V prvouce si na str. 68 zopakujeme téma "Zvířata na statku a domácí mazlíčci".
Přejeme vám, ať se vám plnění úkolů daří stejně tak dobře, jako se dařilo dětem ve škole.
Všichni vás zdravíme - děti i vaše paní učitelky!