6. 2. 2020
Dobrý den.
Včerejší projektový den se nám vydařil, všechny děti chválím za aktivní zapojení do zpracování našeho tématu "voda = život". Projekt nám přinesl hodně nových vědomostí a zkušeností.
Dnes jsme v hodině M procvičovali sčítání a odčítání, dokončili jsme poslední stránku 1. dílu učebnice a rozdali jsme si učebnici novou. Tu jsme nejprve prozkoumali a hned jsme si spolu s pávem procvičovali pohyb ve čtvercové síti na str. 4. Druhého páva ve cvičení 5 si podle výpočtů vybarvíme doma.
V ČJ jsme se věnovali písmenku Š - prosím o jeho vystřižení a vložení do desek - děkuji. Pracovali jsme se slovy, která jsme třídili na vlastní jména chlapců, dívek, na názvy věcí (podstatná jména) a na slova, která nám vyjadřují činnost (slovesa). V učebnici jsme na str. 39 četli slova a příběhy, ve kterých jsme vyhledávali informace (čtení s porozuměním). V písankách jsme psali na str. 16 a opisovali větu na str. 17. V rámci domácí přípravy budeme na této stánce procvičovat napojení písmen t, p, s na písmenko o a stránku dopíšeme.
Hudební výchovu jsme dnes věnovali poslechu. Navázali jsme na včerejší téma našeho projektu a nejprve jsme se přenesli o 300 let zpět a prošli jsme se v anglických zahradách krále Jiřího I. při Vodní hudbě G. F. Händla. Pak jsme se vrátili k nám do Čech a zavzpomínali jsme si na B. Smetanu, řekli jsme si několik zajímavostí z jeho života a zaposlouchali jsme se do symfonické básně Vltava. Děti moc chválím za klidný a soustředěný poslech.
Všem vám přeji hezké odpoledne. D.Ž.