Matematika 22. 4.

Publikováno: 21. 4. 2020 Autor(ka): Milena Tuzarová

Dobrý den.

do sešitu zapište datum, téma hodiny: Kvádr – vlastnosti, síť, povrch

  • projděte si přiloženou prezentaci
  • podívejte se na videa (1. video síť kvádru, 2. video povrch kvádru)

https://www.youtube.com/watch?v=HhPZuR0u-I8

https://www.youtube.com/watch?v=2ZqMOzek_Co

  • udělejte si zápis do sešitu – z prezentace opište snímky 2, 9, 10, nebo máte zápis ve wordovském souboru (lze si vytisknout a vlepit do sešitu)
  • písemně vypracujte do sešitu - uč. 54/3 (uč. 2. díl)
  • na závěr urči:
  1. Která z těchto sítí může být sítí krychle?
  2. Urči, zda lze z jednotlivých obrázků po vystřižení složit přehýbáním kvádr.

     
  • Pro zájemce: Narýsujte síť libovolné krychle a kvádru, vystřihněte ji a složte. Vzniklé těleso vyfoťte a pošlete.

Rychle k cíli