Matematika 22. 4.
Dobrý den.
do sešitu zapište datum, téma hodiny: Kvádr – vlastnosti, síť, povrch
- projděte si přiloženou prezentaci
- podívejte se na videa (1. video síť kvádru, 2. video povrch kvádru)
https://www.youtube.com/watch?v=HhPZuR0u-I8
https://www.youtube.com/watch?v=2ZqMOzek_Co
- udělejte si zápis do sešitu – z prezentace opište snímky 2, 9, 10, nebo máte zápis ve wordovském souboru (lze si vytisknout a vlepit do sešitu)
- písemně vypracujte do sešitu - uč. 54/3 (uč. 2. díl)
- na závěr urči:
- Která z těchto sítí může být sítí krychle?
- Urči, zda lze z jednotlivých obrázků po vystřižení složit přehýbáním kvádr.
- Pro zájemce: Narýsujte síť libovolné krychle a kvádru, vystřihněte ji a složte. Vzniklé těleso vyfoťte a pošlete.