10. 10. 2022
Milí rodiče!
Zdravím vás všechny a hlavně naše dva nastydlé spolužáky, kterým přeji brzké uzdravení!
Dnes jsme v ČJ na stránce 24 přečetli článek Procházka lesem a pak si zavzpomínali na naši páteční vycházku. V rámečku jsme si přečetli, co jsou to antonyma, vyhledali jsme v článku silně vytištěná slova a k nim vymýšleli slova s protikladným významem. Pracovali jsme podle dalších cvičení na stránce 24 a 25 (cvičení 1 a 4). Nakonec děti měly za úkol napsat 5 slov protikladných na tabulky ( ke slovům: hlučná, rychlá, hodná, lež, napravo).
V matematice jsme psali pětiminutovku na tabulky (sčítání a odčítání s přechodem přes desítku), příklady jsme i znázorňovali kolečky na mřížku. Dále jsme vymýšleli otázky a příklady ke slovním úlohám (učebnice strana 27 cvičení 1 - 4). Pokračovali jsme v PS na straně 25 - hra na obchod (děti samostatně zapisovaly příklady), sloupečky příkladů mají děti za domácí úkol (někdo stihl spočítat ve škole).
Na TV jsme šli na hřiště - děti běhaly, skákaly přes švihadla, trénovaly přihrávky, cvičily střelbu na bránu, posilovaly.
Poslední hodinu jsem zkoušela polovinu dětí z básničky o ježcích, četli jsme další článek v čítance na straně 29 a psali jsme do písanky písmena r, ř na stránce 10.
Za úkol je čtení na straně 29 a dopočítat příklady v PS na straně 25.
Pěkné odpoledne! Z. Petráňová